Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorRozbořilová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:39:19Z
dc.date.available2012-07-11T07:39:19Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91826
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu autoškoly Morávek. Cílem této práce bylo zhodnotit současný stav jednotlivých nástrojů marketingového mixu a následně navrhnout doporučení pro jeho lepší využití. V první části práce byla vypracována analýza makroprostředí a mikroprostředí autoškoly. V teoretické části je nastíněna problematika marketingového mixu v oblasti služeb. Praktickou část bakalářské práce tvoří popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu autoškoly Morávek na základě informací poskytnutých majitelem. Výzkum probíhal formou osobního dotazování občanů Mariánských Lázní a blízkého okolí, především studentů. Poté byla získaná data analyzována. Na základě analýzy byly vzneseny návrhy a doporučení jednotlivých prvků marketingového mixu této služby. Návrhy a doporučení se týkaly především rozšíření sortimentu nabízených služeb a propagace autoškoly.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on marketing mix of a driving school Moravek. The aim of this study was to evaluate the current status of the individual instruments of the marketing mix and then make recommendations for its better utilization. In the first part was an analysis of macro and micro environment. The theoretical part deals with the problems of marketing mix for services. The practical part of the paper is a description of the different instruments of marketing mix driving school Moravek based on information provided by the owner. Research was conducted through personal questioning of citizens of Marianske Lazne and its surroundings, especially students. After that the data was analyzed. On the basis of the analysis werw posed proposals and recommendations of individual marketing mix elements of this service. Suggestions and recommendations are mainly related to widen the range of services and promotion of driving school.en
dc.format.extent2848319 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectprocesycs
dc.subjectlidécs
dc.subjectmateriální prostředícs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectServiceen
dc.subjectMarketing of Serviceen
dc.subjectMarketing Mixen
dc.subjectProducten
dc.subjectPriceen
dc.subjectPlaceen
dc.subjectProcessesen
dc.subjectPeopleen
dc.subjectPhysical Evidenceen
dc.subjectPromotionen
dc.subjectAnalysisen
dc.titleAnalýza marketingového mixu autoškolycs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of a Driving Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMerenda, Miroslavcs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisROZ0012_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record