Show simple item record

dc.contributor.advisorOplatková, Annacs
dc.contributor.authorChrástecká, Petracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:39:48Z
dc.date.available2012-07-11T07:39:48Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91883
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce na téma Analýza propagační činnosti v pojišťovnictví je zaměřena na společnost ZFP akademie, a. s., která zprostředkovává finanční poradenství. Cílem práce je zjištění povědomí lidí o existenci společnosti, jejích službách a vypracování návrhu na zvýšení informovanosti o činnostech firmy ZFPA. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V první části práce je popsána komunikace a podrobně vysvětleny jednotlivé nástroje komunikačního mixu. V druhé části je představen podnik a předmět jeho činnosti. V závěru práce jsou shrnuty výsledky ze SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Z výsledků byl stanovený návrh doporučení a prostředky prostřednictvím, kterých by se mohla společnost prezentovat.cs
dc.description.abstractBachelor thesis on the Analysis of Promotional Activities in the Insurance Company is focused on ZFP Academy Inc., which provides financial advisory services. The aim of the work is to determine people's awareness of the company, its services and outline a proposal for raising awareness of the activities of the company ZFPA. The work consists of theoretical and practical parts. The first part describes communication and explained in detail the various tools of communication mix. In the second part is introduced company and the subject of its business activities. The conclusion summarizes the results of the SWOT analysis and questionnaire survey. The results of the draft recommendations and provided the means through which society could be present.en
dc.format.extent1118231 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKomunikacecs
dc.subjectnástroje komunikačního mixucs
dc.subjectkomunikační strategiecs
dc.subjectpojišťovnictvícs
dc.subjectfinanční programycs
dc.subjectdotazníkové šetření.cs
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectcommunication mix toolsen
dc.subjectcommunication strategiesen
dc.subjectinsuranceen
dc.subjectfinancial programsen
dc.subjectsurvey.en
dc.titleAnalýza propagační činnosti v pojišťovnictvícs
dc.title.alternativeAnalysis of the Evaluation of Promotional Activities in the Insuranceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaroň, Ladislavcs
dc.date.accepted2012-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHR0017_EKF_B6208_6208R020_01_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record