Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorSvobodová, Luciecs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:39:49Z
dc.date.available2012-07-11T07:39:49Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91888
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace pizzerie. V teoretické části jsou popsána východiska marketingové komunikace, charakteristika pizzerie a jejich služeb a trhu kolem ní. V této části je dále popsána metodika výzkumu pro získání primárních dat. Praktická část je věnována analýze primárních dat a interpretaci výsledků. Cílem práce bylo zjistit, jaký je současný stav marketingové komunikace pizzerie Piccolo ve Štramberku. Z výsledků se daly vyvodit některá doporučení, která by měla pomoci nasměrovat marketingovou komunikaci pizzerie správným směrem.cs
dc.description.abstractThe topic of my bachelor thesis is an Marketing Communication Analysis of Pizzeria. The theoretical part describes the basis of marketing communication, characteristics and pizzeria, their services and market around it. This section also describes the methodology for obtaining primary research data. The practical part is devoted to the primary data analysis and interpretation of results. The aim was to determine the current status of marketing communication of Pizzeria Piccolo in Štramberk. The results could be deduced some recommendations that should help direct marketing communications pizzeria in the right direction.en
dc.format.extent4525762 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPizzeriecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectanalýza marketingové komunikace.cs
dc.subjectPizzeriaen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing communication analysis.en
dc.titleAnalýza marketingové komunikace pizzeriecs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Pizzeriaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2012-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSVO0032_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam