Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorBulková, Terezacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:39:53Z
dc.date.available2012-07-11T07:39:53Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91901
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou distribuce v Pivovaru Nová Paka a.s. Ne náhodou byla u této společnosti zvolena právě analýza distribuce, vzhledem k jejímu téměř 50-ti % podílu obratu na exportu, bylo toto téma jasnou volbou. Marketingový výzkum byl realizován za pomocí metody elektronického dotazování. Dotazník v české a anglické verzi byl směřován tuzemským i zahraničním distributorům Pivovaru Nová Paka a.s. Cílem celé práce bylo na základě získaných informací vyhodnotit strukturu distributorů, ve vazbě na velikost dodávek a odebíraný sortiment. Následně pak zhodnotit jejich spokojenost s průběhem a zajištěním prodejních prvků Pivovaru Nová Paka a.s.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the distribution analysis of the Nová Paka ltd brewery . It was no coincidence that I went for these sort of analysis due to the almost 50% turnover consisting of the company exportation my work is focused on this subject . A market survey in English and Czech was put out on line directed to the Nova Paka ltd distribution companies both home and in abroad in order to figure out the distributors framework relating to the volume and sort of goods distributed. Finally it should evaluate the distributors´contentment with the run as well as the availability of all the items in circulation per each individual distribution company .en
dc.format.extent4280049 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectNová Pakacs
dc.subjectodběratelcs
dc.subjectpivovarcs
dc.subjectpivocs
dc.subjecttrhcs
dc.subjecttuzemskýcs
dc.subjectzahraničnícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdistributionen
dc.subjectNová Pakaen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectdistributoren
dc.subjectbreweryen
dc.subjectbeeren
dc.subjectmarketen
dc.subjecthomeen
dc.subjectin abroaden
dc.titleAnalýza distribuce Pivovaru Nová Pakacs
dc.title.alternativeDistribution Analysis of the Brewery Nová Pakaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBUL065_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam