dc.contributor.advisor | Baňařová, Jitka | cs |
dc.contributor.author | Valový, Rostislav | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:40:01Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:40:01Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/91925 | |
dc.description | Import 11/07/2012 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce byla vypracována s cílem vytvořit pilotní kurz elektronického vzdělávání ve středoškolském prostředí. Pro implementaci pilotního kurzu eLearningu bylo vybráno Gymnázium Komenského v Havířově. Pilotní kurz se zabývá předmětem Dějepis pro 2. ročník 4-letého studia. Práce je teoreticko-implementační a skládá se ze dvou částí. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky o vývoji elektronického vzdělávání a eLearningových systémů. Zmíněné jsou také současné LMS a jejich nasazení v českém školství.
Na začátku druhé části, která se zabývá vytvořením pilotního kurzu, je provedena analýza vhodnosti nasazení eLearningového řešení na zvolené gymnázium. Následuje popis zvoleného LMS. Tímto systémem je Moodle, který je poskytován bezplatně. Náklady systému jsou tak úzce propojeny s provozními náklady. Nosným bodem bakalářské práce je návrh řešení kurzu elektronického vzdělávání. Struktuře kurzu a jeho obsahu je věnována většina druhé části práce. Kurz je plně funkční a připraven ke zkopírování na server školy, kde muže být spuštěno ostré testování. | cs |
dc.description.abstract | Bachelor work was made with goal create pilot course of eLearning in high school. For the implementation of eLearning pilot course was chosen grammar school Komenského in Havířov. Pilot course deals with the subject of History for 2nd year 4-year study. The work is theoretical-implementation and consists of two parts. The first part summarizes the theoretical knowledge on the development of eLearning and eLearning systems. These are also the current LMS and their deployment in the Czech educational system.
At the beginning of the second part, which deals with the creation of a pilot course, is to analyze the suitability of deploying eLearning solutions to the chosen school. Bachelor work continues description of the selected LMS. This system is Moodle, which is provided for free. The costs of the system are so closely linked to operating costs. The main point of the thesis is to design solutions eLearning course. Most of the second part describes the structure and content of the course. The course is fully functional and ready for copying to the school server, where it can be triggered by a sharp test. | en |
dc.format.extent | 1810107 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | eLearning, LMS Moodle, středoškolské vzdělávání, Dějepis, ICT | cs |
dc.subject | eLearning, LMS Moodle, education of High School, History, ICT | en |
dc.title | Využití LMS Moodle pro tvorbu modulu eLearningu na střední škole | cs |
dc.title.alternative | Using LMS Moodle for the Creation of the eLearning Module on High School | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Zadělák, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-04 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 157 - Katedra systémového inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | VAL0034_EKF_B6209_6209R025_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |