Show simple item record

dc.contributor.advisorBaňařová, Jitkacs
dc.contributor.authorValový, Rostislavcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:01Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:01Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91925
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce byla vypracována s cílem vytvořit pilotní kurz elektronického vzdělávání ve středoškolském prostředí. Pro implementaci pilotního kurzu eLearningu bylo vybráno Gymnázium Komenského v Havířově. Pilotní kurz se zabývá předmětem Dějepis pro 2. ročník 4-letého studia. Práce je teoreticko-implementační a skládá se ze dvou částí. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky o vývoji elektronického vzdělávání a eLearningových systémů. Zmíněné jsou také současné LMS a jejich nasazení v českém školství. Na začátku druhé části, která se zabývá vytvořením pilotního kurzu, je provedena analýza vhodnosti nasazení eLearningového řešení na zvolené gymnázium. Následuje popis zvoleného LMS. Tímto systémem je Moodle, který je poskytován bezplatně. Náklady systému jsou tak úzce propojeny s provozními náklady. Nosným bodem bakalářské práce je návrh řešení kurzu elektronického vzdělávání. Struktuře kurzu a jeho obsahu je věnována většina druhé části práce. Kurz je plně funkční a připraven ke zkopírování na server školy, kde muže být spuštěno ostré testování.cs
dc.description.abstractBachelor work was made with goal create pilot course of eLearning in high school. For the implementation of eLearning pilot course was chosen grammar school Komenského in Havířov. Pilot course deals with the subject of History for 2nd year 4-year study. The work is theoretical-implementation and consists of two parts. The first part summarizes the theoretical knowledge on the development of eLearning and eLearning systems. These are also the current LMS and their deployment in the Czech educational system. At the beginning of the second part, which deals with the creation of a pilot course, is to analyze the suitability of deploying eLearning solutions to the chosen school. Bachelor work continues description of the selected LMS. This system is Moodle, which is provided for free. The costs of the system are so closely linked to operating costs. The main point of the thesis is to design solutions eLearning course. Most of the second part describes the structure and content of the course. The course is fully functional and ready for copying to the school server, where it can be triggered by a sharp test.en
dc.format.extent1810107 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecteLearning, LMS Moodle, středoškolské vzdělávání, Dějepis, ICTcs
dc.subjecteLearning, LMS Moodle, education of High School, History, ICTen
dc.titleVyužití LMS Moodle pro tvorbu modulu eLearningu na střední školecs
dc.title.alternativeUsing LMS Moodle for the Creation of the eLearning Module on High Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZadělák, Petrcs
dc.date.accepted2012-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAL0034_EKF_B6209_6209R025_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record