Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorŠneková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:08Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:08Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91940
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je Analýza chování studentů na trhu pohybových aktivit. Cílem práce je zjistit vztah studentů VŠB-TUO ke sportu a fyzickým aktivitám, určit, kterým sportům se studenti věnují a které preferují a získat informace o jejich postoji k tělesné výchově na VŠ. První část práce je zaměřena na trh pohybových aktivit. Tako kapitola se zaměřuje na význam sportu, trendy ve sportu, sport v Ostravě, dále se soustřeďuje na Katedru tělesné výchovy a sportu, její činnost a nabídku sportů. Teoretická část se zabývá spotřebitelským chováním a nákupním rozhodovacím procesem. Další část popisuje metodiku shromažďování dat potřebných pro analýzu. Následuje praktická část, která je věnována analýze výsledků dotazníkového šetření. V závěru jsou uvedeny výsledky výzkumu, návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor thesis is Student Behaviour on the Market of Physical Activities. The aim of the thesis is to identify students relation to sport and physical activities, which sports they prefer and practise, and to find out their opinion on Physical Education at VŠB-TUO. The first part of thesis describes the market of physical activities. It is focused on importance of sport, trends and movements in sport, physical activities in Ostrava and on the Physical Education and Sport Department, describing its activities and sports offer. The theoretical chapter deals with consumer behaviour and decision-making process. The next part is devoted to the methodology of data collecting, which are necessary for the analysis. The following practical part is dedicated to analysis of data acquired by questionnaire research. The last chapter contains conclusion of results, suggestions and recommendations.en
dc.format.extent2971449 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsportcs
dc.subjectvztah ke sportucs
dc.subjectsport ve školecs
dc.subjecttělesná výchovacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrh pohybových aktivitcs
dc.subjectSporten
dc.subjectRelation to Sporten
dc.subjectSport at Schoolen
dc.subjectPhysical Educationen
dc.subjectConsumer Behaviouren
dc.subjectMarket of Physical Activitiesen
dc.titleAnalýza chování studentů na trhu pohybových aktivitcs
dc.title.alternativeStudent Behaviour on the Market of Physical Activitiesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePetrová, Michaelacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSNE0009_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record