Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorKrečmer, Jiřícs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:09Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:09Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91942
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu televizorů. Pomocí dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření je zkoumáno chování, které spotřebitelé projevují při nákupu a používání televizorů. Jedná se především o jejich preference, jaké faktory považují při nákupu nového televizoru za nejdůležitější, v jaké situaci jej nakupují a nebo kde získávají informace o novinkách na tomto trhu.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis deals with the consumer behavior on the television set market. Consumer behaviour that occurs during purchasing and using of TV is examined by analysis of data obtained from questionnaire survey. This is essentially what are their preferences, what factors are most important when buying new TV, in which situation they buy new TV or where they get information about news in this market.en
dc.format.extent1738536 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza spotřebitelského chovánícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrh televizorůcs
dc.subjectkupní rozhodovací procescs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectfaktorycs
dc.subjecttypy nákupního chovánícs
dc.subjectanalysis of consumer behavioren
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjecttelevision set marketen
dc.subjectpurchase decision processen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectfactorsen
dc.subjecttypes of buying decision behavioren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu televizorůcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Television Set Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRE0041_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam