Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorPikhartová, Anetacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:15Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:15Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91958
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu vybraného hotelu. Vybraným hotelem se stal Horský hotel Sněženka, který na trhu působí teprve krátce. Teoretická část je věnována nastínění problematiky marketingového mixu v oblasti služeb se zaměřením na služby cestovního ruchu. Další část je věnována charakteristice Horského hotelu Sněženka, popisu cestovního ruchu v dané lokalitě a popisu faktorů, které působí na oblast cestovního ruchu lokality, v níž hotel působí. V praktické části jsou prezentovány výsledky realizovaného marketingového výzkumu zaměřeného na současný marketingový mix hotelu. Cílem celé práce bylo na základě získaných informací vyhodnotit současný marketingový mix Horského hotelu Sněženka a na základě těchto vyhodnocení navrhnout doporučení managementu hotelu. Návrhy a doporučení v závěrečné kapitole, vycházejí z komparace teoretických základů, současného marketingového mixu hotelu a výsledků uskutečněného výzkumu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the Marketing Mix Analysis of the selected Hotel. The Hotel Sneženka has become the selected one, this hotel is operated on the market just a few years. The theoretical part is devoted to descripe the problems of marketing mix for services with a focus on tourism services. Another section is devoted to the characteristics Mountain Hotel Sněženka, a description of tourism in the location and description of the factors that affect tourism sites, hotel in which they operate. The practical part presents the results of the implemented marketing research on current marketing mix hotel. The aim of the work was based on the information obtained to evaluate the current marketing mix Mountain Hotel Sněženka on the basis of these assessments to design management recommendations to the hotel. Suggestions and recommendations in the final chapter, based on comparison of theoretical foundations, while hotel marketing mix and the results of research carried out.en
dc.format.extent9736913 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectSněženkacs
dc.subjecthotelcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectSněženkaen
dc.subjecthotelen
dc.subjecttourismen
dc.titleAnalýza marketingového mixu hotelucs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of Hotelen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKobe, Pavelcs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPIK028_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record