Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkovajsa, Adamcs
dc.contributor.authorZubalíková, Lenkacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:21Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:21Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91977
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce obsahuje návrhy na zlepšení marketingové komunikace sportovního centra Želva v Dubňanech. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o stávajících, ale i nových nástrojích marketingové komunikace. V praktické části je popisováno město Dubňany, jeho poloha, historie a památky a také sportovní centrum samotné. V této části je dále zpracována SWOT analýza sportovního centra a prováděn sběr dat na základě dotazníkového šetření. Z těchto poznatků pak vyplývají návrhy na zlepšení propagace sportovního centra, což by mělo přispět ke zvýšení jeho návštěvnosti a povědomí o jeho existenci. Konkrétně byla navržena propagace formou letáků, plakátů a vizitek, inzerce v novinách a v rozhlase, poskytování slev, rozšíření nabídky určené především ženám, pořádání soutěží a akcí. Dále byla navržena propagace formou využívání sociálních sítí a tvorby databáze.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis contains the proposals for marketing communication improvement of sports and entertainment centre „Turtle“ in Dubňany. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part presents the findings of existing as well as new tools of marketing communication. The practical part describes the town of Dubňany, its location, history and monuments and also the sports center itself. SWOT analysis is covered of the sports center and a data collection is carried out in this section further by means of questionnaires. These findings result in proposals for improvement the sports centre of promotion, which should help to increase its attendance and awareness of its existence. Promotion in a form of leaflets, posters and business cards, advertisements in newspapers and radio, discounts, extended offers targeted especially at women, organization of competitions and events was specifically designed. A promotion by making use of social networks and database creation was also suggested.en
dc.format.extent3661222 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNávrh marketingové komunikacecs
dc.subjectkomunikační procescs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectsportovní centrum.cs
dc.subjectMarketing Communications Designen
dc.subjectCommunication Processen
dc.subjectCommunications Mixen
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectSports Center.en
dc.titleNávrh marketingové komunikace sportovně-zábavního centra Dubňanycs
dc.title.alternativeThe Proposal of Marketing Communication for Sports and Entertainment Centre in Dubňanyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠpatenka, Karelcs
dc.date.accepted2012-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZUB0011_EKF_B6208_6501R006_02_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam