Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorŠulek, Romancs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:23Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:23Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91987
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractSpolečnost ROMOTOP, spol. s r.o. v současnosti čelí rostoucímu počtu konkurentů na trhu krbových kamen v ČR, s čímž je také spojeno riziko ze ztráty tržního podílu a objemu prodeje. Společnost ROMOTOP, spol. s r.o. jako lídr trhu s krbovými kamny usiluje o udržení svého postavení na trhu, proto je nezbytné, aby společnost ROMOTOP, spol. s r.o. získávala nové zákazníky a zároveň si udržela stávající zákazníky. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii, která přiláká nové zákazníky a zvýší tržní podíl a objem prodeje společnosti ROMOTOP, spol. s r.o. na trhu krbových kamen v ČR. Pro účely výzkumu byla použita primární data, která byla shromažďována metodou osobního. Analýza výzkumu byla provedena pomocí třídění dat II. stupně a pomocí hierarchického seskupovaní. Z analýzy výzkumu vyplývá, že cílovou skupinou společnosti ROMOTOP, spol. s r.o. jsou potencionální zákazníci s rodinnými a nízkoenergetickými domy, kteří jsou ochotni investovat do nákupu krbových kamen 20 001 30 000 Kč a 30 001-40 000 Kč, a také že převážná část zákazníků preferuje krbová kamna s keramickými kachli, přičemž 88,89 % zákazníků upřednostňuje nákup krbových kamen prostřednictvím sítě specializovaných prodejen. Co se týče návrhů a doporučení, největší důležitost přisuzujeme návrhu propagace produktů společnosti ROMOTOP prostřednictvím portálu BYDLENÍ.CZ a Bydleníidnes.cz vzhledem k tomu, že jsou tyto servery velmi navštěvované a populární u cílové skupiny zákazníků. Rovněž doporučujeme, aby produkty společnosti ROMOTOP byly především propagovány jako zdroje nízkonákladového a ekologického doplňkového vytápění poskytující vysoký výkon. Dále navrhujeme zavést strategii masové kastomizace a akční slevy na produkty v cenové relaci mezi 30 001 a 40 000 Kč.cs
dc.description.abstractROMOTOP Ltd. presently faces to increasing number of competitors on the stove market in the Czech Republic with which is associated risk of loss of market share and sales. ROMOTOP Ltd. as leader of stove market strives for preservation of its market position that is why it is necessary that ROMOTOP Ltd. gains new customers and together keep current customers. Goal of the task is to design marketing strategy which attracts new customers and heightens market share and sales of ROMOTOP Ltd. on the stove market in the Czech Republic. For purposes of research was used primary data which were gathered by method of personal-assisted personal interviewing. Analysis of research was executed using second-level classification of data and hierarchical cluster. Analysis of research appears from this that target group of ROMOTOP Ltd. are customers potential customers with one-family houses and low-energy houses who are willing to invest 20 001-30 000 CZK and 30 001-40 000 CZK in the purchase of stove and also that major part of customers prefer stove with ceramic tiles, whereas 88,89 % of customers prioritize purchase of stove through net of specialized stores. As regards designs and recommendations, we predicate the greatest importance to design of promotion of products of ROMOTOP Ltd. through BYDLENÍ.CZ and Bydleníidnes.cz servers since these servers are very frequented and popular for target groups of customers. We also recommend so that products of ROMOTOP Ltd. were first of all promoted as sources of low-cost and ecological additional heating which provide high output. Further we propose to set up mass customization strategy and special discounts for products in price between 30 001 and 40 000 CZK.en
dc.format.extent4350468 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectROMOTOP, spol. s r.o.cs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectsegmentace zákazníkůcs
dc.subjectkrbová kamnacs
dc.subjectvytápěnícs
dc.subjectWardova metodacs
dc.subjecthierarchické seskupovánícs
dc.subjecthodnota zákazníka pro podnikcs
dc.subjecthodnota pro zákazníkacs
dc.subjectpotencionální zákaznícics
dc.subjectosobní dotazovánícs
dc.subjectrodinný důmcs
dc.subjectnízkoenergetický důmcs
dc.subjectcílová skupinacs
dc.subjectkeramické kachlecs
dc.subjectstrategický marketingcs
dc.subjecttrh krbových kamen.cs
dc.subjectROMOTOP Ltd.en
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectcustomer segmentationen
dc.subjectstoveen
dc.subjectheatingen
dc.subjectWard’s methoden
dc.subjecthierarchical clusteren
dc.subjectcustomer valueen
dc.subjectcustomer valueen
dc.subjectpotential customeren
dc.subjectpersonal-assisted personal interviewingen
dc.subjectone-family houseen
dc.subjectlow-energy houseen
dc.subjecttarget groupen
dc.subjectceramic tilesen
dc.subjectstrategic marketingen
dc.subjectstove market.en
dc.titleNávrh marketingové strategie na trhu s krbovými kamnycs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Design on the Stove Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaránek, Petrcs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUL0014_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam