Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorSedláček, Marekcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:28Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:28Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91996
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro fotbalový klub, jako klíč k prosazení mezi okolní konkurencí. Práce dále nahlíží na chod fotbalového klubu s jasným rozlišením činností, které jsou pro fungování důležité. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy, které pomáhají při orientaci v problému. Další částí je pak samotné šetření, včetně vyhodnocení výsledků a výčtu doporučení, které mohou přinést klubu zlepšení současné situace.cs
dc.description.abstractThis dissertation is focused on the design of marketing strategy for a football club, as the key to enforcement of the surrounding competition. The dissertation provides look at running of a football club, with a definition of activities that are important for the operations. In the first part are defined theoretical concepts that help you navigate in the problem. In the second part is the actual investigation, including evaluation of results and a list of recommendations that can bring the club improvements in curent situation.en
dc.format.extent3942742 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectfotbalový klubcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingová analýzacs
dc.subjectmarketing sportucs
dc.subjectdoporučenícs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectfootball cluben
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing analysisen
dc.subjectsport marketingen
dc.subjectrecommendationsen
dc.titleNávrh marketingové strategie fotbalového klubucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Design of a Football Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMolitorová, Hanacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSED0019_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam