Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorSaid, Nadimacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:30Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:30Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92006
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce „ Analýza kulturních dimenzí“ je rozbor vlivů českých a korejských kulturních rozdílů. Zabývala jsem se tím, jak může kultura ovlivnit lidské myšlení a chování, a jaké dopady může mít na obchodní jednání s cizinci. Snažila jsem se objasnit podstatu důležitých pojmů, jakými jsou internacionální marketing, interkulturní marketing, kultura a kulturní dimenze České republiky a Jižní Koreje. Významnou oporou v mém srovnávání byl strukturovaný rozhovor s personálním ředitelem společnosti Hyundai. Teoretickou část tak mohly obohatit mé vlastní praktické poznatky, které mi porovnání české kulturní dimenze s korejskou kulturní dimenzí usnadnily. Téma mé práce je nejen velmi aktuální, protože je zaměřený také na současné jevy, ale může také být i zajímavou inspirací pro české manažery, kteří začínají obchodovat s korejskými firmami.cs
dc.description.abstractThe subject of the thesis "Analysis of the cultural dimensions" is to analyze the effects of Czech and Korean cultural differences. I have dealt with the factors that may affect human thought and behavior and what could be the impact on business negotiation with foreigners. I tried to clarify the keystone of important ideas as are international marketing, intercultural marketing, culture and cultural dimensions of the Czech Republic and South Korea. The most important segment in my comparison was a structured interview with the personal manager of Hyundai. The theoretical part was complemented by my own practical knowledge which made my comparison easier. The subject of essay is now very current because it is focused on current effect, but can also be an interesting inspiration for Czech managers who start business with Korean companies.en
dc.format.extent1963534 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKulturacs
dc.subjectInterkulturní marketingcs
dc.subjectkulturní dimenzecs
dc.subjectižní Koreacs
dc.subjectČeská Republika.cs
dc.subjectCultureen
dc.subjectintercultural marketingen
dc.subjectcultural dimensionen
dc.subjectSouth Coreaen
dc.subjectCzech Republic.en
dc.titleAnalýza kulturních dimenzícs
dc.title.alternativeAnalysis of Cultural Dimensionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMerenda, Miroslavcs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAI0012_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record