Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKobe, Pavelcs
dc.contributor.authorCzilling, Petrcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:31Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:31Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92008
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractNázev práce: Návrh marketingových nástrojů pro podporu tanečních akcí Cílem práce je analýza preferencí zákazníků a vyhodnocení, které nástroje marketingového mixu návštěvníci klubu Fabric nejvíce preferují v závislosti na návštěvnosti tanečních akcí. Důraz je kladen na zjištění přijatelné výše vstupného v rámci třech typů akcí a průzkum závislostí mezi vybranými segmentačními skupinami.cs
dc.description.abstractTitle of thesis: Designing Marketing Instruments for the Promotion of Dance Parties The aim of the bachelor thesis is to analyse preferences of customers and evaluate, which instruments of marketing mix are the most preferred by the visitors of Fabric Dance Club according to attendance of dance events. In the research we tried to discover an acceptable rate of entrance fees within the frame of three kinds of dance parties and explor relations among chosen segment groups.en
dc.format.extent2611756 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTaneční akce, klub Fabric, marketingový mix, hodnotící otázky, výše vstupnéhocs
dc.subjectDance party, Fabric Dance Club, marketing mix, evaluative questions, entrance free rateen
dc.titleNávrh marketingových nástrojů pro podporu tanečních akcícs
dc.title.alternativeDesigning Marketing Instruments for the Promotion of Dance Partiesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFriedrich, Václavcs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCZI0005_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam