Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJuráková, Alenacs
dc.contributor.authorBlaško, Michalcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:35Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:35Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92014
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce má za úkol ověřit na základě průzkumu negativní vlivy elektronických médií, které působí na děti, zjistit jaká rizika se mohou vyskytnout při jejich kontaktu s Internetem či televizí, jak se tyto vlivy u nich projeví a jaký mohou mít dopad na jejich pozdější vývoj. Nástrojem průzkumu bylo zvoleno dotazníkové šetření. Ze zjištěných skutečností vyplynulo, že tuto problematiku nelze v žádném případě podceňovat. S postupem času může těmto dětem hrozit odklon od společnosti, problém s osobní komunikací, snižování úrovně gramotnosti a ztráta schopnosti rozpoznat fikci od reality. U takových dětí se mohou začít projevovat sklony k agresivitě a mohou se stát nebezpečnými pro své okolí. Na druhou stranu se ukázalo, že e-média přináší dětem i celou řadu pozitiv, a tudíž už je jen na rodičích, do jaké míry považují za důležité své děti před těmito vlivy chránit.cs
dc.description.abstractThe work has the task based on a survey to verify the negative effects of electronic media, which appeal to children, to determine what risks may occur during their contact with the Internet or television, how do these effects influence them as they develop and what can affect their later development. Survey tool has been selected by a way of questionnaire. The findings show that this problem can never be underestimated. Over time, these children may deviate from society, also the problem with personal communications, lower literacy levels and loss of ability to recognize fiction from reality. Those children may begin to show a tendency towards an aggression and can become dangerous to their surroundings. On the other hand, the e-media bring a whole lot of positives, therefore it's up to parents, to what amount do they deem themselves protective of their children.en
dc.format.extent3835133 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectElektronická médiacs
dc.subjectSociální vývojcs
dc.subjectDěti školního věkucs
dc.subjectDotazníkové šetřenícs
dc.subjectNegativní vlivy.cs
dc.subjectElectronic mediaen
dc.subjectSocial developmenten
dc.subjectSchool-age childrenen
dc.subjectQuestionnaire surveyen
dc.subjectNegative influences.en
dc.titleVliv e-médií na sociální chování dětí školního věkucs
dc.title.alternativeInfluence of E-media on Social Behavior of the School Age Childrenen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŽáček, Marekcs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBLA445_EKF_B6209_6209R001_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam