dc.contributor.advisor | Juráková, Alena | cs |
dc.contributor.author | Blaško, Michal | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:40:35Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:40:35Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/92014 | |
dc.description | Import 11/07/2012 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce má za úkol ověřit na základě průzkumu negativní vlivy elektronických médií, které působí na děti, zjistit jaká rizika se mohou vyskytnout při jejich kontaktu s Internetem či televizí, jak se tyto vlivy u nich projeví a jaký mohou mít dopad na jejich pozdější vývoj. Nástrojem průzkumu bylo zvoleno dotazníkové šetření. Ze zjištěných skutečností vyplynulo, že tuto problematiku nelze v žádném případě podceňovat. S postupem času může těmto dětem hrozit odklon od společnosti, problém s osobní komunikací, snižování úrovně gramotnosti a ztráta schopnosti rozpoznat fikci od reality. U takových dětí se mohou začít projevovat sklony k agresivitě a mohou se stát nebezpečnými pro své okolí. Na druhou stranu se ukázalo, že e-média přináší dětem i celou řadu pozitiv, a tudíž už je jen na rodičích, do jaké míry považují za důležité své děti před těmito vlivy chránit. | cs |
dc.description.abstract | The work has the task based on a survey to verify the negative effects of electronic media, which appeal to children, to determine what risks may occur during their contact with the Internet or television, how do these effects influence them as they develop and what can affect their later development. Survey tool has been selected by a way of questionnaire. The findings show that this problem can never be underestimated. Over time, these children may deviate from society, also the problem with personal communications, lower literacy levels and loss of ability to recognize fiction from reality. Those children may begin to show a tendency towards an aggression and can become dangerous to their surroundings. On the other hand, the e-media bring a whole lot of positives, therefore it's up to parents, to what amount do they deem themselves protective of their children. | en |
dc.format.extent | 3835133 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Elektronická média | cs |
dc.subject | Sociální vývoj | cs |
dc.subject | Děti školního věku | cs |
dc.subject | Dotazníkové šetření | cs |
dc.subject | Negativní vlivy. | cs |
dc.subject | Electronic media | en |
dc.subject | Social development | en |
dc.subject | School-age children | en |
dc.subject | Questionnaire survey | en |
dc.subject | Negative influences. | en |
dc.title | Vliv e-médií na sociální chování dětí školního věku | cs |
dc.title.alternative | Influence of E-media on Social Behavior of the School Age Children | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Žáček, Marek | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-06 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 155 - Katedra aplikované informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | BLA445_EKF_B6209_6209R001_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |