Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCzudek, Damiancs
dc.contributor.authorPallová, Ivanacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:36Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:36Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92019
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza obchodních podmínek dvou vybraných institucí, bankovní a nebankovní, při sjednávání spotřebitelských úvěrů, a to především v ohledu výhodnosti pro spotřebitele. Instituce jsou vybrány na základě internetového dotazníku zhotoveného pro účely této bakalářské práce. V první polovině práce jsou dle zákona popsány obecné podmínky sjednávání spotřebitelských úvěrů, práva a povinnosti spotřebitelů i věřitelů a charakterizovány dozorové instituce včetně řešení sporů mimosoudní cestou. V praktické části je podle předem nastavených podmínek srovnána bankovní společnosti s nebankovní. Podmínky jsou nastavené tak, aby měly dobrou vypovídající schopnost. Cílem je především zjištění přesné částky, určující, u které společnosti je čerpání spotřebitelského úvěru výhodnější a o kolik. Konkrétní informace jsou ve stejném pořadí vloženy do tabulek, aby byly výsledky zřejmé na první pohled. V závěru práce jsou uvedeny výsledky internetového dotazníku, které sloužily nejen pro vybrání dvou institucí použitých k praktické části, ale také pro analýzu veřejného mínění ohledně podvědomí občanů o spotřebitelských úvěrech.cs
dc.description.abstractThe goal of bachelor thesis is business conditions analysis of two selected institutions (banking and non-banking) when negotiating consumer credits. Thesis is focused to consumer benefits. Institutions are chosen on internet questionnaire base which was prepared especially for this thesis. In the first half of the thesis there is a description of general conditions of consumer credit negotiation according to law, consumer and creditor rights and obligations, characteristics of supervisory institutions including out-of-court disputes. Practical part of the thesis is concerned to comparison of banking and non-banking institution according to predefined conditions. Those conditions were set to have a good revealing ability. The aim of the comparison is to determine which institution is more advantageous for consumer. Information is displayed in the table in the same order to see the results at first sight. The last part of the thesis shows the results of internet questionnaire which were used not only to chose two institutions for practical part but also for analysis of public opinion in consumer credits area.en
dc.format.extent1361228 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectochrana spotřebitelecs
dc.subjectspotřebitelský úvěrcs
dc.subjectRPSNcs
dc.subjectbonitacs
dc.subjectconsumer protectionen
dc.subjectconsumer crediten
dc.subjectAPRen
dc.subjectcreditworthinessen
dc.titleOchrana spotřebitele při čerpání spotřebitelských úvěrůcs
dc.title.alternativeConsumer´s Protection when Drawing Consumer Crediten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNovák, Petrcs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAL0027_EKF_B6208_6208R011_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam