Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslavcs
dc.contributor.authorKreisinger, Jiřícs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:37Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:37Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92025
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá srovnáním marketingu vybraných klubů české extraligy a severoamerické NHL. Práce má teoreticko-empirický charakter. V teoretické časti je pozornost upřena na pojmy, které se v bakalářské práci vyskytují. Jejich správné vymezení slouží jak k jejich správnému pochopení, tak i k pochopení smyslu celé komparace. V praktické části jsou pak nejprve představeny jednotlivé kluby, a poté je provedena charakteristika jejich marketingových strategií a to zejména se zaměřením na tři body, které jsou, jak pro hokejové kluby, tak i pro kluby ve vrcholovém sportu celkově, klíčové – Propagace klubu, Komunikace s fanoušky a Vstupenky. Po zpracování dat k uvedeným bodům marketingu, jejichž sběr byl proveden pomocí hloubkových rozhovorů s manažery marketingu jednotlivých klubů, byla provedena hromadná komparace, ve které došlo k hromadnému srovnání daných organizací v uvedených okruzích. Po tomto srovnání byly výsledky šetření shrnuty do SWOT analýz daných klubů a na jejich základě došlo k sestavení návrhů způsobů, které by mohli klubům pomoci k zefektivnění jejich ekonomické činnosti. Tato práce se mimo srovnání marketingu hokejových klubů fungujících ve zcela odlišném ekonomickém prostředí, zabývá také srovnáním chování, zvyklostí a preferencí fanoušků z různých kultur, kteří jsou v tomto případě v roli spotřebitele. Cílem práce bylo docílení pochopení uvedených bodů a zdůraznění, jak moc je marketingová strategie závislá na kultuře dané země, ale také, jak se postavení jednotlivých soutěží liší a zároveň v určitých bodech překrývá vlivem globalizace, která je nezastavitelným trendem dnešního (nejen ekonomického) prostředí.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis concerns the marketing comparison of selected Czech and North - American ice hockey clubs. The thesis has theoretical-empiric character. In theoretical part is aim taken to terminology, which is necessary to understand in terms to understand the whole thesis and sense of comparison. In practical part, at first, are introduced particular clubs and then made the characteristics of their marketing strategies, mainly pointed on three fields, which are not important just for ice hockey clubs, but also for clubs in sports generally – Promotion, Communication with fans and Tickets. After processing the data, concerning mentioned points of sports marketing, obtained by interview with marketing managers of individual clubs, there has been made the mass comparison of these fields. After this comparison, its results were summarized into SWOT analysis, and based on these outputs were made suggestions of ways, which could help clubs to boost the efficiency of their economic activities. Except the marketing comparison of ice hockey clubs from totally different economic environments, this thesis also concerns the behavior, habits and preferences of fans from various cultures, which are, in this case, in role of customers. The goal of this piece of work is not only to understand the mentioned points and to highlight how much is the marketing strategy depended on the culture of each country, but also, to indicate how positions of particular leagues differ, however, sometimes, in some points, are alike due to unstoppable trend of globalization, which influences the whole (and not only economic) society.en
dc.format83 l. : il.cs
dc.format.extent1768917 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, management, sportovní marketing, produkt, SWOT analýza, komparace, marketingový výzkum, marketingový mix, rozhovor, zákazníkcs
dc.subjectmarketing, management, sports marketing, product, SWOT analysis, comparison, marketing research, marketing mix, interview, customeren
dc.titleKomparace marketingu vybraných zahraničních a českých hokejových klubůcs
dc.title.alternativeComparison of Marketing of Selected Foreign and Czech Ice Hockey Clubsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJakubšová, Zlatavacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRE0034_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam