Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFasuga, Radoslavcs
dc.contributor.authorNiec, Jakubcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:54:05Z
dc.date.available2012-07-11T07:54:05Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/93253
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na problematiku e-mailového direkt marketingu a zákaznické podpory na internetu. V textu je obsaženo seznámení s možnostmi tvorby obecných, odborných a komerčních reklamních sdělení zaměřených jak na firmu, tak na produkt, včetně definice možností reklamních sdělení a to ve formě textových, hypertextových i plně grafických reklam. Cílem práce je vytvořit webovou aplikaci, která spravuje reklamní a vzdělávací kampaně i problematiku podpory zákazníků. Aplikace bude napojena na firemní e-mail a schopna rozesílat a generovat různé typy reklamních sdělení a vzdělávacích korespondenčních programů a hlavně umožňuje vyhodnocování jejich účinností. Práce obsahuje analýzu, návrh i implementaci webové aplikace obsluhující danou problematiku se zaměřením na bezpečnost uložených dat. V závěru je uveden příklad demonstrující funkčnost řešení na reálném příkladu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the issue of email marketing and on-line help desk. The text of the thesis contains an introduction of some possibilities how to create general, professional and commercial email advertisements that are customer oriented as well as company oriented. The definition including the possibilities of advertising messages is also included in the text. The aim is to create a web application that handles advertising messages and campaigns containing promotional and educational content and help desk functionality. The web application is connected to the company email server and it is capable of sending and generating different kinds of advertising messages and mainly allows the evaluation of their effectiveness. The thesis contains required analysis for the application, proposal of the application and also description of the implementation. Finally there is also an example that shows functionality of the solution on real data.en
dc.format.extent3031105 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectemail, e-mail, e-mail marketing, direkt marketing, zákaznická podpora, newsletter, e-mailová kampaň, spam, CRMcs
dc.subjectemail, email marketing, direct marketing, help desk, newsletter, email campaign, spam, CRMen
dc.titleNástroj pro direct marketing a helpdesk na internetucs
dc.title.alternativeTools for Direct Marketing and HelpDesk on Interneten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRadecký, Michalcs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisNIE0013_FEI_B2647_2612R025_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam