Vliv e-mail marketingu na opakované nákupy a zákaznickou retenci
Další název
The Impact of Email Marketing on Repeat Purchases and Customer Retention
Studijní program
Marketing a obchod
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Přístupová práva
embargoedAccess
Odložené zveřejnění
a základě žádosti studentky Bc. Elišky Kalabzové, prosím, o umožnění odkladu zveřejnění ZP. Důvodem je citlivost obsažených informací v závěrečné práci, které zahrnují know-how firmy, její strategii a obchodní výsledky, včetně tržeb (uvedených v procentech). Tyto informace by mohly být potenciálně využity konkurencí.
Kolekce
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Trendy v marketingové komunikaci
Roučková, Kateřina (Bakalářská práce, 2012) -
Nové trendy v marketingu
Babulicová, Monika (Bakalářská práce, 2010) -
Návrh marketingové komunikace hostesingové agentury
Kováčová, Denisa (Bakalářská práce, 2015)