dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | cs |
dc.contributor.author | Závodný, Ondřej | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T08:00:03Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T08:00:03Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93840 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá optimalizaci tvaru ojnice. Úvodní kapitoly pojednávají o principu funkce čtyřdobého spalovacího motoru a klikového mechanizmu. Dále jsou vypočítány kinematické a dynamické veličiny, které slouží k zadání okrajových podmínek při pevnostní analýze řešené ojnice. Po provedeni pevnostní analýzy v programu ANSYS následuje na základě výsledku vlastní konstrukční návrh ojnice, který je pak porovnán s ojnici původní a výsledky uvedeny. Přílohu tvoří konstrukční výkres tvarově upravené ojnice. | cs |
dc.description.abstract | This Master thesis is focuses on Connecting-rod Optimisation. The first part is about principles of four-strokes engine and crankshaft mechanism. In the next part there are calculated kinematics and dynamics values. Which are applyed for analysis of strenght. After analysis solutions of strenght in ANSYS software, follow own design of connecting-rod. Which is compares with original connecting-rod and the results written.
The construction drawing of connecting-rod changes is attached | en |
dc.format.extent | 4217339 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Optimalizace | cs |
dc.subject | ojnice | cs |
dc.subject | deformace | cs |
dc.subject | ansys | cs |
dc.subject | Optimisation | en |
dc.subject | Connecting-rod | en |
dc.subject | deformation | en |
dc.subject | ansys | en |
dc.title | Optimalizace tvaru ojnice | cs |
dc.title.alternative | Connecting-rod Optimisation. | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Borovec, Karel | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-15 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | ZAV143_FS_N2301_2301T003_20_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |