dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | cs |
dc.contributor.author | Jahn, Ondřej | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T08:03:06Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T08:03:06Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/94228 | |
dc.description | Import 03/08/2012 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této práce je detailní popis systému adaptivní regulace rychlosti jízdy, seznámení s funkcí a řídicí strukturou jednoduché regulace rychlosti jízdy bez adaptace, popis konstrukce, blokové struktury, a také řízení adaptivní regulace rychlosti jízdy. Tato práce rovněž uvádí popis jednotlivých snímačů nezbytných pro funkci adaptivní regulace rychlosti jízdy, jejich fyzikální podstatu a také snímače, které slouží k doplnění tohoto systému. Praktická část je zaměřena na provedení měření dvou odlišných systémů regulace rychlosti jízdy a zhodnocení jejích rozdílných funkci. Dílčím výsledkem této práce je zjištění, že všechny analyzované typy regulátorů není možno aktivovat za přítomnosti chybových kódů v řídicí jednotce motoru. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this paper is a detailed familiarization with function and control structure of the simple cruise control without adaptation, description of the construction, complex structure as well as management of the adaptive cruise control. This piece of work also presents description of various sensors which are necessary for the adaptive cruise control, their physical principles as well as additional sensors important for completion of the whole system. The practical part focuses on the measurement of two different adaptive cruise controls and evaluation of their various functions. A partial result of this work is the finding that all analyzed types of controllers can not be activated in the presence of the error codes within the engine control unit. | en |
dc.format.extent | 13489545 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | regulace rychlosti jízdy | cs |
dc.subject | adaptivní tempomat | cs |
dc.subject | ACC | cs |
dc.subject | řídicí jednotka | cs |
dc.subject | snímač rychlosti | cs |
dc.subject | radar | cs |
dc.subject | systémy podpory řízení | cs |
dc.subject | speed control drive | en |
dc.subject | adaptive cruise control | en |
dc.subject | ACC | en |
dc.subject | control unit | en |
dc.subject | speed sensor | en |
dc.subject | radar | en |
dc.subject | driver assistance systems | en |
dc.title | Komfortní systémy - adaptivní regulace rychlosti jízdy | cs |
dc.title.alternative | Comfort Systems - Adaptive Cruise Control | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Vaculík, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2012-06-14 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | JAH0007_USP_B3943_3906R007_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |