Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorKiramova, Evgeniacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:16Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:16Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95137
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo analyzovat pozici českých značek, jejich image a oblíbenost u ruských spotřebitelů. Dílčím cílem výzkumu bylo zjistit spontánní a podpořenou znalost vybraných značek (Velkopopovický Kozel, Radegast, Budweiser, Pilsner Urquell, Krušovice) a hodnocení spotřebiteli jednotlivých atributů výrobků těchto značek. Dále byly zjišťovány faktory ovlivňující preference značky a také určité nákupní zvyklosti, jako například místo konzumace, oblíbený obal piva, preferovaný obsah alkoholu. Práce je rozdělena do pěti hlavních částí. Druhá kapitola je věnovana problématice řízení značek, včetně vytvoření, implementace a měření efektivity. Třetí kapitola obsahuje obecnou charakteristiku ruského pivního trhu, trendy vývoje a přehled klíčových společností. Čtvrtá kapitola zahrnuje postupy a metodiku výzkumu, pátá kapitola se zabývá analýzou výsledků. V závěrečné kapitole jsou shrnuty výsledky analýzy a vyplývající z ní návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyze position of Czech brands, their image and popularity among Russian consumers. Partial goal of the research was to determine spontaneous and supported knowledge of selected brands (Velkopopovický Kozel, Radegast, Budweiser, Pilsner Urquell, Krušovice) and customer‘s evaluation of these brands’ product attributes. In this work were also examined factors influencing brand preferences and certain buying habits, such as consumption place, favorite beer packaging, preferred alcohol content. The work is divided into five main parts. The second chapter is devoted to brand management, including the creation, implementation and measurement of effectiveness. The third chapter contains a general characteristic of the Russian beer market, trends and an overview of key companies. The fourth chapter contains procedures and research methodology, the fifth chapter deals with the analysis results. The final chapter summarizes the results of the analysis and suggests proposals and recommendations.en
dc.format.extent1280236 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectřízení značkycs
dc.subjectanalýza pozice značkycs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectbrandingcs
dc.subjectMarketing, marketing research, brand management, brand position analysis, benchmarking, brandingen
dc.titleAnalýza pozice značek českých piv na ruském trhucs
dc.title.alternativePosition Analysis of Czech Beer Brands on the Russia Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMarhounová, Miladacs
dc.date.accepted2012-08-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKIR024_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam