Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKosík, Milošcs
dc.contributor.authorKozák, Michalcs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:24Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:24Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95152
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit podnikatelský záměr, který je zaměřen na oblast podnikání sportovní agentury. Práce obsahuje vymezení teoretických pojmů a metodiky práce, která plynule přechází do aplikační části. Praktická část se zabývá především charakterizováním podnikatelské činnosti samotného podnikatelského záměru fiktivní sportovní agentury. Je zde zpracován přehledný náhled do struktury zamýšleného podniku působící ve sportovní oblasti. Pro kompletní analýzu podnikatelského záměru byly využity metody sběru dat a jejich následná interpretace pro účely této diplomové práce. V závěru se práce zabývá zhodnocením reálnosti založení samotného podniku sportovní agentury podle popisovaného podnikatelského záměru.cs
dc.description.abstractThe objective of this dissertation is analyse and evaluate a business intention, which is focused on sports agency business. Dissertation contains definition of theoretical concepts and methodology of work, which continuously changes into the application part. Practical part deals mainly with characteristics of the business plan itself fictional sports agency. There is developed a clear insight into the structure of the proposed business operating in the sports field. Data collection methods were used for a complete analysis of the business plan and their subsequent interpretation for the purposes of this dissertation. In conclusion, the dissertation is focused on evaluation of the feasibility of establishing the company according to the described business plan.en
dc.format81 l. : il.cs
dc.format.extent2058155 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpodnikatelský záměrcs
dc.subjectsportovní agenturacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectanalýza datcs
dc.subjectreálnost podnikánícs
dc.subjectbusiness planen
dc.subjectsport agencyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectdata analysisen
dc.subjectbusiness feasibilityen
dc.titlePodnikatelský záměr sportovní agenturycs
dc.title.alternativeBusiness Plan Sports Agencyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBartošová, Luciecs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOZ371_EKF_N6208_6208T101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam