Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorSyrtsova, Polinacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:27Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:27Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95158
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTrend rostoucích tržeb z prodeje výrobků pod privátními značkami trvá již delší dobu. Počet spotřebitelů, kteří je nakupují, stálé stoupá, sortiment výrobků pod privátními značkami roste a prohlubuje se. Cílem diplomové práce bylo analyzovat chování spotřebitelů v segmentu privátních značek na drogistickém trhu a zjistit jejich názor na produkty pod privátními značkami. V teoretické části této práce byly popsány základní charakteristiky nákupního chování spotřebitele, dále pak definován pojem brand management a vymezena problematika privátních značek. Následně byly charakterizovány privátní značky na českém drogistickém trhu, včetně subjektů působících na tomto trhu. Metodická část popisovala způsob sběru dat a zvolené techniky marketingového výzkumu. V analytické části byla vyhodnocena data, získaná pomoci dotazníkového šetření. Na základě výsledků analýzy byly předloženy návrhy a doporučení pro prodejce drogistických výrobků pod privátními značkami v České republice.cs
dc.description.abstractThe growing sales of products under private labels are a long time trend. The number of consumers who buy these products is constantly growing. Simultaneously assortment of products under private labels grows and getting deeper. The purpose of this thesis was to analyze consumer’s behavior in the drugstore private label market, determine their opinion on private label products. In the theoretical part of this thesis the basic characteristics of consumer buying behavior was described. Also the concept of brand management and the private labels issue were defined. Subsequently was characterized Czech drugstore private labels market, including entities operating on that market. Methodical part described techniques of marketing research. The analytical part consists of the data evaluation, which was obtained by questionnaire. On the basis of analysis was offered suggestions and recommendations for drugstore retailers in the Czech Republic.en
dc.format.extent3954620 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPrivátní značkacs
dc.subjectdrogistický trhcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectřízení značkycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectPrivate labelen
dc.subjectdrugstore marketen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectpurchasing behavioren
dc.subjectbranden
dc.subjectbrand managementen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza chování spotřebitele na trhu drogistických privátních značekcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Drugstore Private Label Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSmeliková, Milenacs
dc.date.accepted2012-08-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSYR0005_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam