Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorDvořáková, Luciecs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:28Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:28Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95159
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractKaždá společnost v dnešní době chce zaujmout místo na trhu a zároveň vytvářet zisk a podíl na trhu. Sportovní výživa je také součást českého trhu, která nabízí bezpečné doplňky pro sportovce či příznivce sportu. Práce popisuje konkurenci jednotlivých prodejen se sportovní výživou na území města Ostravy. Konkurence je vyhodnocována za pomocí dvou metod – Mystery shoping a metodou analyzování web. stránek (tzv. Benchmarking). Práce má sedm kapitol, které charakterizují vybrané prodejny a jejich okolí. Zároveň tato problematika je popsána v teoretické části, kde jsou obecně popsány i jednotlivé metody, které jsou součásti výzkumného šetření. Závěr práce obsahuje vyhodnocení analýzy a navrhuje doporučení jednotlivým firmám, jak lépe uspět na trhu konkurence.cs
dc.description.abstractEvery companytodaywants totake its placein the market whilemaking a profitandmarket share. Sportsnutrition isalsopart of the Czechmarket, which offerssafesupplementsfor athletesandsports fans. This work describesthe individual competition sportsnutrition outlet sin the city of Ostrava. The competition is evaluated using two methods- Mystery shoping and the webpages analyzing (also called benchmarking). The workhas seven chapters that describes the selected stores and their surroundings.This issue is simultaneously described in a theoretical part, which is generally described as a individual methods that are part of the research. The conclusion contains an evaluation of the analysis and proposed recommendations for individual companies to better succeedin the market competition.en
dc.format63, [18] l. : il.cs
dc.format.extent1939049 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsportovní výživacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectsrovnání webových stránekcs
dc.subjectcharakteristika prodejencs
dc.subjectpodnikatelské okolícs
dc.subjectmaloobchodycs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectsports nutritionen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectbenchmarking website featuresen
dc.subjectshops characteristicsen
dc.subjectneighborhood businessen
dc.subjectretailen
dc.subjectcustomersen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu se sportovní výživoucs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Sport Nutrion Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHrbáč, Vladimírcs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDVO328_EKF_N6208_6208T101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam