Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRozehnal, Petrcs
dc.contributor.authorVotava, Jiřícs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:30Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:30Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95163
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je výběr optimálního řešení implementace internetového obchodu pro malou firmu a následně toto řešení implementovat. V teoretické části jsou charakterizovány současné trendy internetového nakupování. Je zde zmíněna problematika SEO a také vliv sociální sítě Facebook na internetový obchod. V analytické části je charakterizována současná situace firmy. Tato kapitola obsahuje informace, které jsou poté využity při rozhodování o optimální variantě řešení e-shopu. V praktické části je řešen výběr optimálního řešení implementace internetového obchodu pro firmu metodou rozhodovací analýzy. Na základě výsledků rozhodovací analýzy bylo implementováno řešení založené na open source systému Presta Shop. Pro implementaci e-shopu byl navržen a realizován systém automatického zálohování databáze a aplikace e-shopu. Implementace e-shopu byla navrhnuta a zrealizována, aby firmě poskytla možnost propagace na sociální síti Facebook. V závěru jsou zhodnoceny všechny prvky implementace e-shopu.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis, the selection of optimal solution for small business implementation of e-shop and then implementation of this optimal solution. In the theoretical part has been described currents trend of the internet shopping. There is mentioned issue of SEO and also the influence of social network Facebook on the e-shop. In the analytic part is described current situation of company. This chapter contains information, which will be used for selection of the optimal solution od e-shop implementation. In practic part is solved selection of optimal solution for implementation of e-shop by decision analysis method. On the basis of decision analysis was implemented solutions based on Open Source Presta Shop. For the implementation of e-shop has been designed and implemented an automatic database backup and e-shop. Implementation of e-shop was designed and implemented for the company to provide an opportunity to promote the social network Facebook. In last chapter are all elements implementation of e-shop evaluated.en
dc.format.extent2102750 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectimplementacecs
dc.subjectrozhodovací analýzacs
dc.subjectphpcs
dc.subjectmysqlcs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectcsscs
dc.subjectprestashopcs
dc.subjecte-shopen
dc.subjectimplementationen
dc.subjectdecision analyzeen
dc.subjectphpen
dc.subjectmysqlen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectcssen
dc.subjectprestashopen
dc.titleRealizace e-shopu pro malou firmucs
dc.title.alternativeImplementation of E-shop for Small Businessen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJurák, Petrcs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná informatikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVOT026_EKF_N6209_1802T001_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam