Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorSýkorová, Kamilacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:31Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:31Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95165
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá marketingovou komunikací značky na trhu s vínem. Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci, kterou daná společnost používá a navrhnout její případné změny. Dílčím cílem bylo zjistit, jakým způsobem by měla společnost komunikovat se svými zákazníky – tzn. sestavit vhodný komunikační mix. Výzkum byl realizován prostřednictvím osobního dotazování ve vlastních vinotékách firmy na vzorku 181 respondentů.cs
dc.description.abstractThis work deals with marketing communications of brand in the wine market. The aim is analyze marketing communications, which the company uses and suggest possible changes. The component aim was to find how the company should communicate with their customers - ie. assemble an appropriate communication mix. Research was realized through personal interviews in their own wine bars on a sample of 181 respondents.en
dc.format.extent1778042 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjecttrh s vínemcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectMarketing communicationsen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectwine marketen
dc.subjectbranden
dc.subjectcompetitionen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace značky na trhu s vínemcs
dc.title.alternativeThe Marketing Communications Analysis of Brand in the Wine Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Janacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSYK119_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam