Show simple item record

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorBlahová, Janacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:50Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:50Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95196
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce zahrnuje vypracování problematiky merchandisingu čtyř největších drogistických řetězců v České republice. Cílem práce je zjistit úroveň merchandisingových aktivit vybraných prodejen se zaměřením na oddělení vlasové kosmetiky. Teoretická část obsahuje definici merchandisingu a objasňuje jeho význam v maloobchodních prodejnách. Praktická část představuje současný drogistický trh a samotný výzkum metodou pozorování. Výsledky výzkumu ukazují, jak je využití merchandisingových aktivit v drogistických prodejnách důležité. Každá prodejna má svou merchandisingovou strategii a odlišuje se tak od konkurenčních prodejen.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis includes an elaboration an issue of merchandising for four major drugstore chains in the Czech Republic. An aim is established a level of merchandising activities in the selected stores focusing on the hair care products. A theoretical part contains a definition of merchandising and explains its importance in the retail stores. A practical part presents a current market of the drugstores and a research by an observation. The research results show an importance of using merchandising activities in the drugstores. Each store has its merchandising strategy and differentiates from the rival stores.en
dc.format.extent4260345 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectPOPcs
dc.subjectin-store komunikacecs
dc.subjectshelf managementcs
dc.subjectcross merchandisingcs
dc.subjectvisual merchandisingcs
dc.subjectsekundární oceněnícs
dc.subjectsekundární umístěnícs
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjectPOPen
dc.subjectin-store communicationen
dc.subjectshelf managementen
dc.subjectcross merchandisingen
dc.subjectvisual merchandisingen
dc.subjectsecondary awardsen
dc.subjectsecondary locationen
dc.titleAnalýza merchandisingu drogistických prodejencs
dc.title.alternativeMerchandising Analysis in the Drugstoresen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBLA0079_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record