Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMinistr, Jancs
dc.contributor.authorFusková, Michaelacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:54Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:54Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95204
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou návrhu procesu obnovy nekritických služeb ve firmě. Nekritické služby jsou takové, které se nedotýkají přímo podnikatelské činnosti firmy. Jde například o záležitosti v personalistice nebo mzdovém účetnictví. V teoretické části se popisují kroky, které jsou nezbytné při tvorbě plánu obnovy. Je zde také popsána metodologie, které je použita v části praktické. Praktická část se zaměřuje na konkrétní problematiku návrhu obnovy nekritických služeb v reálné firmě. Nejprve je popsáno fungování systému ERP a jeho služeb. Z tohoto vyšly oblasti možného výpadku služeb. Ta mohou u služeb vzniknout jejich používáním. Jde o výpadky v infrastruktuře a chyby aplikační. Tyto výpadky jsou ohodnoceny na pravděpodobnost a dopad. Vypočte se ohrožení vynásobením pravděpodobnosti a dopadu. Dalším krokem je konkrétní návrh postupu při řešení výpadků ERP. Plány řešení jsou zpracovány, včetně stanovení maximální doby obnovy, prvního kontaktu a možných protiopatření v případě výpadku. Navrhované řešení je proveditelné a vzniklo na základě zkušeností expertů ve firmě. Cíl práce, návrh procesu obnovy nekritických informačních služeb, byl splněn.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the topic concerned on disaster recovery process design of non-critical services in firm. Non-critical services are these that aren´t directly connected with firm´s business. It deals about matters of personalities or pay accounting. In theoretical part are described steps that are necessary during creation of disaster recovery plan. The methodology is here also described and it is then being used in practical part. Practical part is concerned on specific problem of disaster recovery design of non-critical services in real firm. In the first part ERP functions and its services are described. From this appeared possible areas of disaster. These disasters can arise from its using and contains disaster in infrastructure and mistakes in application branch. These mistakes are assessed in likelihood and impact. Threat is calculated by multiplication likelihood and impact. In next step the specific recovery process of ERP system is designed. Plans of solutions are designed including maximum time of revival, first contacts lists and also possible countermeasures against disaster. Suggested solutions can be implemented and it developed on basis of expert´s experiences in firm. Purpose of this thesis, design recovery process of non-critical services, was fulfilled.en
dc.format.extent2012063 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectplán obnovy, ITIL, DRP, CRAMM, ohodnocení rizika, SLA, ERP, výpadek, dopad, pravděpodobnostcs
dc.subjectdisaster recovery, ITL, DRP, CRAMM, risk evaluation, SLA, ERP, outage, impact, likelihooden
dc.titleNávrh procesu obnovy nekritických informačních služebcs
dc.title.alternativeDisaster Recovery Process Design of Non-critical Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠtevko, Martincs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFUS050_EKF_N6209_1802T001_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam