Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorMichenková, Monikacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:54Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:54Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95205
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem marketingového výzkumu je analýza chování spotřebitele na trhu privátních značek. Výzkum je zaměřen na privátní značky předních obchodních společností podle maloobchodního obratu. Analyzováno je taktéž vnímání prémiové privátní značky Tesco Finest společnosti Tesco Stores ČR, a.s., nákup produktů této privátní značky a jeho frekvence. Na základě zkoumání nákupních zvyklostí a preferencí zákazníků obchodního řetězce Tesco a ostatních řetězců, je provedena segmentace spotřebitelů vyplývající ze společných socioekonomických charakteristik. Nákupní zvyklosti spotřebitelů jsou osobně dotazovány ve vybraných supermarketech a hypermarketech města Ostravy. Z výzkumu vyplývá, že spotřebitelé nemají v privátní značky přílišnou důvěru, ale uvědomují si, že o kvalitě výrobku nevypovídá jeho cena či globální značka. Privátní značky jsou na českém trhu známé a jejich obliba stále roste.cs
dc.description.abstractThe aim of marketing research is consumer behavior analysis on the private labels market. Research is focused on private labels by leading companies in retail sales. Analyzed are also the perception of premium private label Tesco Finest of Tesco Stores, purchase of private label products, and its frequency. Based on the study of shopping habits and preferences of Tesco customers and customers of other detail chains, is performed segmentation of consumers resulting from the common socio-economic characteristics. Shopping habits of consumers are personaly interviewed in selected supermarkets and hypermarkets in Ostrava. Research indicates that consumers do not trust private labels too, but realize that global brand of the product or its price does no reflect its quality. Private brands on the Czech market are known and their popularity is growing.en
dc.format.extent5263554 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprivátní značkacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectrozhodování spotřebitelecs
dc.subjectmaloobchodní řetězeccs
dc.subjectprivate labelen
dc.subjectpurchasing behavior, consumer decisionen
dc.subjectretail chainen
dc.titleAnalýza chování spotřebitele na trhu privátních značekcs
dc.title.alternativeConsumer Behavior Analysis on the Private Labels Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMajeríková, Zuzanacs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHO222_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam