Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStefanovová, Zuzanacs
dc.contributor.authorKyjovská, Soňacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:55Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:55Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95207
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractPředmětem práce je proces tvorby strategie rozvoje společnosti, nejprve v teoretické rovině a následně je tento postup aplikována na konkrétní společnost Attigente, s.r.o., která je zaměřena na poskytování telemarketingových služeb. Práce představuje ucelený návod, jak by měly všechny společnosti bez ohledu na velikost či předmět podnikání postupovat, v případě, že se chtějí posunout někam dál např. zavést nový výrobek, poskytovat novou službu, orientovat se na nový tržní segment apod. Cílem diplomové práce je nejprve teoreticky vymezit obecný postup tvorby strategie rozvoje společnosti a následně tento postup aplikovat na příkladu konkrétní společnosti. K detailnímu popisu jevů je v práci použita metoda pozorování, za účelem srovnání je aplikována metoda komparace. Mezi další metody použité v diplomové práci patří analýza, syntéza, indukce a dedukce.cs
dc.description.abstractThis thesis investigates the process of strategy development company, first in theory and then the procedure is applied to a particular company Attigente Ltd., which is focused on providing telemarketing services. The work is a comprehensive guide as they should all companies regardless of size or scope of business to do, if they want to move somewhere farther as to introduce a new product, providing new service to focus on new market segment, etc. The work is first establish the general theory of process development strategy of the company and then apply this procedure on the example of a particular company. The detailed description of the phenomena is at work, the method of observation, for the purpose of comparison, the applied method of comparison. Other methods used in this thesis include analysis, synthesis, induction and deduction.en
dc.format.extent1147027 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza, syntéza, dedukce, strategie, rozvojcs
dc.subjectanalysis, synthesis, deduction, strategy, developmenten
dc.titleStrategie rozvoje společnostics
dc.title.alternativeCompany Development Strategiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMílková, Hanacs
dc.date.accepted2012-08-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKYJ026_EKF_N6208_6208T020_02_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam