Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorŠustalová, Marikacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:57Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:57Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95212
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na návrhy na zvýšení návštěvnosti kempu. Tyto návrhy souvisejí jak s vylepšením služeb kempu, tak s jeho komunikací. Práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část se zaměřuje na popis kempu, analýzu prodeje a marketing služeb. Informace potřebné pro výzkumnou část jsou získány pomocí dotazníkového šetření. Hlavním cílem marketingového výzkumu je zjistit, zda jsou zákazníci se službami kempu spokojeni, či nikoliv a co by popřípadě chtěli změnit. Analýza výsledků výzkumu popisuje vyhodnocení dotazníků. Z primárního a sekundárního výzkumu plynou pro kemp návrhy na zvýšení jeho návštěvnosti.cs
dc.description.abstractThe focus of this thesis is providing solutions of how to increase the turnout of a campsite. These solutions are connected to both improvement of services of the campsite and its communication. The thesis is divided into a theoretical and a research part. The theoretical one focuses on description of the campsite, the analysis of sale and services marketing. Information necessary for the research part was acquired with the help of a questionnaire. The main goal of the marketing research is to find out whether the customers are satisfied with the services of the campsite or not and, alternatively, what they would like to get changed. The analysis of results of the research describes the evaluation of the questionnaire. The solutions of how to increase the turnout of a campsite then follow from the primary and secondary research.en
dc.format.extent3852584 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnávštěvnostcs
dc.subjectkempcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectturnouten
dc.subjectcampsiteen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectservicesen
dc.subjectsaleen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectsatisfactionen
dc.titleNávrhy na zvýšení návštěvnosti kempucs
dc.title.alternativeDesign to Increase the Turnout for a Campsiteen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSkopalová, Ditacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUS109_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam