Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorJeřábková, Dagmarcs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:01Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:01Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95217
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo analyzovat postoje spotřebitelů ke značce kvality KLASA. Mezi dílčí cíle výzkumu patřilo především zjištění, zda je tato značka v povědomí spotřebitelů, zda vědí, co znamená, jestli ji věří a jestli ji preferují při nákupu potravin. V teoretické části jsou popsány základní definice týkající se chování spotřebitele. Dále se tato část zaměřuje na problematiku značek, a zvláštní důraz je kladen zejména na značky účelové. Jsou zde popsány účelové značky kvality působící na českém trhu potravin, se zaměřením na značku KLASA. V praktické části bylo realizováno dotazníkové šetření na vzorku 228 respondentů, jehož cílem byl zjistit známost a vnímání značky KLASA a na základě výsledků výzkumu byla zpracována doporučení k marketingové komunikaci této značky.cs
dc.description.abstractThe main objective of the diploma thesis was to analyze consumer attitudes of quality label KLASA. The intermediate objectives included detection of position in the mind of customers, awareness, trustfulness and preferences. The theoretical section describes the basic definitions related to consumer behavior. Also this section describes the marks issue, focusing on quality labels. It describes quality labels on the Czech food market, focusing on quality label KLASA. In the practical part the survey was realized on a sample of 228 respondents. The objective was detection of awareness and perception of quality label KLASA. On the base of results from the research were recommended the proposals for the marketing communication.en
dc.format.extent8546929 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectúčelová značkacs
dc.subjectKLASAcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectconsumeren
dc.subjectbranden
dc.subjectquality labelen
dc.subjectKLASAen
dc.subjectresearchen
dc.subjectanalyseen
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů ke značce kvality KLASAcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Attitudes to Quality Label KLASAen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSmeliková, Milenacs
dc.date.accepted2012-08-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJER049_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam