Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTušil, Pavelcs
dc.contributor.authorHubálek, Lubošcs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:24Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:24Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95263
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce analyzuje marketing a management lyžařského a snowboardového střediska v Říčkách. Práce je rozdělena do dvou částí a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje klíčové pojmy z oblasti marketingu a managementu a jejich aplikaci na sport. Dále popisuje metody a techniky výzkumu, které byly použity k získání potřebných informací. Praktická část obsahuje vlastní výzkumné šetření, které se skládá z rozhovoru, dotazníkového šetření a také byla použita SWOT analýza. Poslední kapitola shrnuje výsledky, návrhy a doporučení plynoucí z vlastního výzkumného šetření. Tyto poznatky by středisko Říčky mohlo využít pro svůj následný rozvoj.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis analyzes the marketing and management procedures of Ski and snowboard center in Ricky, Czech Republic. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part explains the key terms from the field of marketing and management and its application in sports. In addition, it also describes the techniques and methods of the research, which were used in terms of obtaining the needed information. The practical section contains the research investigation, which is consisted of an interview, a questionnaire and SWOT analysis. The last chapter summarizes the results and suggestions of the research. All knowledge gained by the mentioned methods of the research could be used by the ski and snowboard center of Ricky for its following development.en
dc.format54, [12] l. : il.cs
dc.format.extent2485621 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, management, sportovní management, manažer, marketingový mix, marketingový výzkum, komunikační mix, SWOT analýza, dotazník, rozhovorcs
dc.subjectmarketing, management, sports management, manager, marketing mix, marketing research, communication mix, SWOT analysis, questionnaire, interviewen
dc.titleMarketing a management vybraného lyžařského a snowboardového střediskacs
dc.title.alternativeMarketing and Management of Selected Ski and Snowboarding Resorten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠindarová, Veronikacs
dc.date.accepted2012-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHUB0013_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam