Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSikorová, Irenacs
dc.contributor.authorPolášková, Veronikacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:26Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:26Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95266
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je "Analýza spokojenosti zákazníků restaurace". Cílem je zjistit spokojenost zákazníků restaurace Globus Ostrava-Plesná. Tento podnik je provozován společností Globus ČR, k.s. Na začátku jsou vymezeny základní teoretické principy bakalářské práce. V aplikační části je popsán vybraný podnik. Poté je proveden sběr informací prostřednictvím dotazníkového šetření osobní formou a analýza informací, k jejichž hodnocení je použita metoda SERVQUAL. Na závěr je provedeno shrnutí práce a jsou navrženy doporučení ke zvýšení kvality služeb a ke zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis is "Analysis of customer satisfaction with restaurant services". The objective is to find out satisfaction of customers in restaurant Globus in Ostrava-Plesná. This organization is operate by Globus ČR, k.s. At the beginning are defined primary theoretical principles of the thesis. Part of application describes choice company. Next is performed personally collection of information by means of exploration and information are analyzed. For evaluation is used SERVQUAL method. At the end is performed summary of the thesis. And for better quality of services and better satisfaction of customers are proposed recommendations.en
dc.format.extent3976227 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKvalitacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectprůzkumcs
dc.subjectmetoda SERVQUAL.cs
dc.subjectQualityen
dc.subjectservicesen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectexplorationen
dc.subjectSERVQUAL method.en
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků restauracecs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Satisfaction with Restaurant Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSittová, Kateřinacs
dc.date.accepted2012-08-30cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL0057_EKF_B6208_6208R020_00_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam