Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKyzeková, Janacs
dc.contributor.authorProcházková, Ivacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:31Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:31Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95273
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurence na trhu povinného ručení. Pro výzkum byla využita metoda mystery shopping. Výzkum probíhal ve městě Bruntál, pro agenturní kancelář pojišťovny Generali. Teoretická část vysvětluje pojem konkurence, metodu výzkumu a pojem služby. Praktická část se zabývá samotným výzkumem konkurence. Na závěr jsou shrnuty veškeré výsledky výzkumu, na jejichž základě jsou navrhnuta doporučení, která by měla přispět ke zlepšení konkurenční pozice.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the research of a competition analysis on the third party liability motor insurance market. The method of mystery shopping was used for the research. The research was conducted for the agency office of the Generali insurance company and it took place in the town of Bruntál. The theoretical part explains the term “competition”, the method of the research and the term “service”. The practical part deals with the research of the competiton itself. In conclusion all the results of the research are summerized and some recommendations are designed to improve the competitive position.en
dc.format.extent1503732 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPojištění odpovědnosti z provozu vozidlacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectThird party liability mototor insuranceen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmarketen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu povinného ručenícs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Third-Party Liability Motor Insurance Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozel, Romancs
dc.date.accepted2012-08-29cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPRO465_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam