Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSikorová, Irenacs
dc.contributor.authorRočáková, Monikacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:31Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:31Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95274
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit, jak jsou zákazníci společnosti České dráhy, a.s. spokojeni či nespokojeni s poskytovanými službami společnosti a také na základě zjištěných informací formulovat návrhy a doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Tato společnost je národním železničním podnikem, jehož hlavní činností je osobní železniční přeprava. Před výzkumem bylo zapotřebí si vymezit základní teoretická východiska dané problematiky. Prvním krokem v aplikační části bylo představení železniční společnosti České dráhy, a.s. Pak následovalo sestavení dotazníku s ohledem na vybraný ECSI model. A poté se přistoupilo k samotnému měření spokojenosti. V závěru došlo k formulaci návrhů a doporučení pro společnost České dráhy, a.s. Jejich smyslem je kvalitněji uspokojit zákazníkovy potřeby a docílit tak jeho spokojenosti a nejlépe i jeho loajality k podniku.cs
dc.description.abstractThe goal of the bachelor thesis is find out if the customers are satisfied or dissatisfied with services of company České dráhy, a.s., and formulate suggestions how to increase the customers satisfaction based on collected informations. This company is national railway enterprise, which main activity is personal railway transport. There was necessary to define basic theoretical solutions of given problems. First step of the application part was introduction of the railway company České dráhy, a.s. Next step was creation of questionnaire considering chosen ECSI model. At last there was research of customer satisfaction. The bachelor thesis was finished by formulations of suggestions and recommendations for České dráhy, a.s. company. Objectives of this suggestions are improving of customer needs and achieving the customer satisfaction and loyalty to this company.en
dc.format.extent1693309 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectECSIcs
dc.subjectosobní železniční dopravacs
dc.subjectqualityen
dc.subjectserviceen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectECSIen
dc.subjectpersonal railway transporten
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami dopravní společnostics
dc.title.alternativeCustomers Satisfaction Measurement with Transport Company Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSittová, Kateřinacs
dc.date.accepted2012-08-30cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisROC0003_EKF_B6208_6208R020_00_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam