Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorKolářová, Danielacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:36Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:36Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95286
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce byla analýza nákupních zvyklostí na trhu potravin. Cílem práce bylo zjištění preferencí při výběru hlavního místa nákupu a hlavních důvodů k nákupu ve zvolené prodejně. Dalším cílem bylo zmapování nákupních zvyklostí u nadefinovaných druhů potravin. Bakalářskou práci lze rozdělit do pěti základních kapitol. První kapitola byla věnována analýze makroprostředí a charakteristice trhu potravin. Tématem druhé kapitoly byla teoretická východiska nákupního chování. V následující kapitole byla popsána metodika sběru potřebných dat. Čtvrtá kapitola byla věnována analýze nákupních zvyklostí pomocí dat získaných prostřednictvím vytvořených dotazníků, formou písemného dotazování. V následující páté kapitole byly sestaveny návrhy a doporučení směřované k maloobchodním jednotkám působícím na českém trhu potravin.cs
dc.description.abstractThe theme of the bachelor thesis was Shopping Habits Analysis en the food market. The objective of the work was to find out preferences in choosing the main place of purchasing and the main reasons of purchasing in the chosen store. Other objective was to map purchasing habits in the selected sort of food. Bachelor thesis can be divided into five base chapters. The first chapter was devoted to the analysis of macro environment and characterization of the food market. The topic of the second chapter was theoretical basis of purchasing behaviour. In the next chapter was described the collecting methodology of necessary data. The fourth chapter was about analysis of purchasing habits using data from made questionnaires, form of a written questioning. In the next fifth chapter were made proposals and recommendations to retail businesses located in the Czech market.en
dc.format.extent4514452 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza, nákupní zvyklosti, maloobchodní řetězec, potravinycs
dc.subjectanalysis, shopping habits, retail business, fooden
dc.titleAnalýza nákupních zvyklostí na trhu potravincs
dc.title.alternativeShopping Habits Analysis on the Food Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOL0053_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam