Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCváček, Miloslavcs
dc.contributor.authorChrobáková, Markétacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:38Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:38Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95291
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků. Marketingový výzkum proběhl písemnou formou přímo v obchodě. Výsledky této analýzy můžete najít v kapitole 5. Návrhy a doporučení najdete v kapitole 6. Ze závěrečné kapitoly bakalářské práce vyplývá, že by se zaměstnanci obchodu Dvojčátka měli věnovat každému zákazníkovi jako k individuálnímu jedinci.cs
dc.description.abstractThe objective of the project is to measure customer satisfaction. The marketing research was made in a written form directly in the shop. The results of the analysis are included in chapter 5. Suggestions and recommendations are given in chapter 6. The final chapter suggests that the employees of the Dvojcatka (Twins) shop should treat their customers as individuals.en
dc.format.extent5409264 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků v obchodě s těhotenským oblečenímcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Maternity Clothes Shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2012-08-29cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHR0018_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam