Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorRusnák, Marekcs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:40Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:40Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95294
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce byla analýza image nového loga firmy Škoda Auto mezi občany České republiky staršími 18 let. Automobilka Škoda v roce 2011 změnila své logo, což byl pro mne impuls zvolit si toto téma. Byl proveden marketingový výzkum, z něhož byla získána data pro následnou analýzu. Bylo zjištěno, že většina respondentů současné logo Škody nezná a jeho vzhled je hodnocen hůře než vzhled starého loga. Byly proto navrženy a doporučeny opatření, které by mohly vést ke zlepšení současné situace.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyze the image of the new logo of Škoda Auto among citizens of the Czech Republic aged over 18 years. Škoda changed its logo in 2011 and it was the impetus to choose this topic for me. It was carried out marketing research, from which were obtained data for subsequent analysis. It was found, that most respondents does not know the current logo of Škoda and its appearance is rated worse than the appearance of the old logo. Therefore, they were suggested and recommended measures that could lead to improve the current situation.en
dc.format.extent3418973 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectautocs
dc.subjectdesigncs
dc.subjectimagecs
dc.subjectlogocs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectrebrandingcs
dc.subjectsymbolcs
dc.subjectŠkodacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcaren
dc.subjectdesignen
dc.subjectimageen
dc.subjectlogoen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectrebrandingen
dc.subjectsymbolen
dc.subjectŠkodaen
dc.subjectbranden
dc.titleAnalýza image loga výrobce autcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Logo Image for Car Produceren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRUS116_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam