Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRománek, Jiřícs
dc.contributor.authorRanochová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:45Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:45Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95299
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je Marketingová komunikace konkrétní firmy. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci konkrétního podniku a nastavení komunikačního mixu. V první části je popsána marketingová komunikace, komunikační mix a jeho prvky. V druhé části se práce zabývá využitím marketingového mixu v podniku. Třetí část se zabývá vyhodnocením dotazníku a navržením nového komunikačního mixu.cs
dc.description.abstractThe theme of thesis is Marketing Communication of a Specific Company. The aim of the thesis is to analyse and evaluate marketing communication of a specific company and set of communication mix. In the first part describes the marketing communication, communication mix and its elements. In the second part of the thesis deals with using the marketing mix n the company. In the third part is evaluated a questionnaire and proposed a new commmunication mix.en
dc.format.extent5152851 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový komunikační mix, dotazník, reklama, propagace, vztahy s veřejností, přímý marketing, respondentics
dc.subjectmarketing communication mix, questionnaire, propagation, public relations, direct marketing, respondentsen
dc.titleMarketingová komunikace konkrétní firmycs
dc.title.alternativeMarketing Communication of a Specific Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePořická, Ivanacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRAN0008_EKF_B6208_6208R020_01_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam