Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMolitorová, Hanacs
dc.contributor.authorTomancová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:47Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:47Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95303
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce „Analýza chování zákazníků na trhu instantní kávy“bylo zjistit tendence a analyzovat chování zákazníků na trhu instantní kávy. Poukázat na to, co lidé preferují při výběru kávy. Dalším cílem bylo zjistit cenové prahy a optimální cenový bod pro 100g balení instantní kávy. Data byla sbírána metodou elektronického dotazování na internetovém serveru Vyplňto.cz. Bylo zjištěno, že hlavní tendencí v chování zákazníků je navštěvování kaváren a restauračních zařízení za účelem konzumace kávy. Z výzkumu vyplývá, že respondenti kupují většinou stále stejnou instantní značku instantní kávy a nové výrobky na trhu zkouší jen zřídka. Při výběru kávy jim nejvíce záleží na chuti a nejméně na reklamě. Z výsledků testu cenové citlivosti vyplývá, že optimální cena 100g výrobku je okolo 92 Kč. Výrobcům se nedoporučuje stanovit cenu vyšší než 125 Kč a nižší než 50 Kč za toto balení. Firma s dominantním postavením by svůj výrobek měla prodávat přibližně za 100 Kč.cs
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis "Analysis of Customer Behaviour on the Instant Coffee Market" is to identify trends and analyze customer behavior on the instant coffee market. Point to what people prefer when they choose a coffee. Another aim is to determine the optimal price point and price thresholds per 100g package of instant coffee. Data were collected by using an electronic form on the Internet server Vyplňto.cz. It was found that the main tendencies in the behavior of customers are visiting the cafes and restaurants to consume a coffee. Research indicates that the majority of respondents still buy the same brand of instant coffee and new products on the instant coffee market are tested just rarely. The selection of coffee brand is most depended by taste of product and least by advertising. The price sensitivity test results show that the optimal price for 100g package of the product is around 92 CZK. So companies on the instant coffee market should not set the price lower that 50 CZK and higher than CZK 125 and CZK 50 for the package. A company with a dominant position should offer the product approximately for CZK 100.en
dc.format.extent1994235 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza chování zákazníkůcs
dc.subjectinstantní kávacs
dc.subjecttendence chování zákazníkůcs
dc.subjectcenové prahycs
dc.subjectoptimální cenový bodcs
dc.subjectanalysis of customer behaviouren
dc.subjectinstant coffeeen
dc.subjectinstant coffee marketen
dc.subjectcustomer behavior trendsen
dc.subjectprice thresholdsen
dc.subjectoptimal price pointen
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu instantní kávycs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Behaviour on the Instant Coffee Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Janacs
dc.date.accepted2012-08-29cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTOM649_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam