Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorŠimon, Ondřejcs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:47Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:47Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95304
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na měření spokojenosti zákazníků se službami sportovního a relaxačního střediska. Předmětem měření je sportovní a relaxační centrum společnosti TERMO Frýdlant n.O. s.r.o. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit spokojenost či nespokojenost zákazníků a navrhnout takové kroky, které povedou ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola obsahuje úvod. Druhá kapitola je věnována charakteristice společnosti TERMO Frýdlant n.O. s.r.o. V třetí kapitole jsou popsána teoretická východiska měření spokojnosti zákazníků. Ve čtvrté kapitole je rozebrána metodika sběru dat. V následující kapitole je provedena analýza výzkumu. Šestá kapitola obsahuje návrhy a doporučení a poslední kapitolou je závěr.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is aimed at measuring customer satisfaction with services of the relax and sport centre. The object of the measurement is sport and relax centre of the company TERMO Frýdlant n.O. s.r.o. The main aim of the thesis is to find out if the customers are satisfied or dissatisfied with the services and to suggest the steps leading to the improvement of quality of the services provided by the sport and relax centre. Thesis is divided into seven chapters. The first chapter contains an introduction. The second chapter is devoted to characteristic of company TERMO Frýdlant n.O. s.r.o. In third chapter are described theoretical solutions of the customer satisfaction measurement. It fourth chapter is parsed the methodology of research. In next chapter is carried the analysis of the research out. In sixth chapter are proposals and recommendations and the last chapter is the finish.en
dc.format.extent4839878 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmkarketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectservicesen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami sportovního střediskacs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Sport Centre Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMolitorová, Hanacs
dc.date.accepted2012-08-29cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIM0034_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam