Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKobe, Pavelcs
dc.contributor.authorStočková, Petracs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:52Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:52Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95313
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce je založena na měření spokojenosti účastníků kulturní akce - hudebního festivalu Hafest. Řeší založení neziskové organizace, propojení kvalitativního a kvantitativního výzkumu a propagaci, která je důležitá jak pro ziskový, tak pro neziskový sektor. Závěry a doporučení budou použity při plánování dalšího ročníku hudebního festivalu.cs
dc.description.abstractThesis is based on participant satisfaction measurement at cultural events - music festival Hafest. Thesis deals with establishment of non-profit organization, linking of qualitative and quantitative research and advertising which is equally important for both profit and non-profit sector. Conclusions and recommendations will be used when planning next year´s music festival.en
dc.format.extent3136405 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnezisková organizace, události, Ha Kultura, hudební festival, skupinové rozhovory, dobrovolnictví, kvalitativní výzkum, kvantitativní výzkumcs
dc.subjectnon-profit organization, events, Ha Kultura, music festival, focus groups, volunteering, qualitative research, quantitative researchen
dc.titleMěření spokojenosti účastníků kulturní akcecs
dc.title.alternativeParticipant Satisfaction Measurement at Cultural Eventsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTO0030_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam