Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCváček, Miloslavcs
dc.contributor.authorChodurková, Alenacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:55Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:55Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95317
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je Analýza marketingového mixu kadeřnického salonu. Cílem práce je zjistit současný stav marketingového mixu kadeřnického salonu Kadeřnictví & prodlužko a na základě marketingového výzkumu vznést návrhy a doporučení pro jeho vylepšení. Byla provedena analýza dvou dotazníků, a to pro kadeřnickou část a pro část prodlužování a zahušťování vlasů. Podle klíčových výsledků analýzy byly vzneseny návrhy a doporučení, které by mohl kadeřnický salon využít pro získání nových zákazníků, udržení těch stávajících a k posílení své konkurenceschopnosti.cs
dc.description.abstractThe topic of my bachelor thesis is a Marketing mix analysis of a hair salon. The aim of the thesis is to identify current form of a marketing mix of a hair salon Kadeřnictví & prodlužko and based on marketing research make suggestions and recommendations for its improvement. The analysis was carried out of two questionnaires, for the hairdresser's part and for part of the extension and thickening of the hair. According to the key results of the analysis made suggestions and recommendations that could be used by hair salon to get new customers, keeping existing customers and to strengthen its competitiveness.en
dc.format.extent3858461 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketing, marketingový mix, služba, marketing služeb, marketingový výzkum, produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace, lidé, materiální prostředí, procesy, kadeřnický salon, vlasycs
dc.subjectMarketing, marketing mix, service, marketing services, marketing research, product, price, place, promotion, people, physical evidence, processes, hair salon, hairen
dc.titleAnalýza marketingového mixu kadeřnického salonucs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of a Hair Salonen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markétacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHO0025_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam