Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPacut, Miroslavcs
dc.contributor.authorSládek, Martincs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:56Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:56Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95321
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce „Aplikace marketingového mixu na vybrané sportovní zařízení“ je zaměřena na popis a rozbor součastného stavu aquaparku Kravaře a navržení možných návrhů a doporučení, které by vedly k získání většího množství zákazníků a vylepšení nabídky služeb. Práce je rozdělena na dvě části. První je teoretická část, která je zaměřena popis základních informací a prvků, které se dále nacházejí v části aplikační. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci a rozbor součastného stavu aquaparku. Stručně je popsán profil aquaparku, následuje rozbor marketingového mixu, sestavení SWOT analýzy a zobrazení výsledků dotazníkového šetření. Cílem práce bylo aplikovat prvky marketingového mixu na aquapark Kravaře a na základě použitých metod a analýz sestavit návrhy a doporučení, které by aquapark mohl v budoucnu realizovat.cs
dc.description.abstractThesis "Application of marketing mix for selected sport centre" is focused on description and analysis of current state Kravaře aquapark and proposing possible suggestions and recommendations that would lead to gaining more customers and improve offering of services.The work is divided into two parts. The first is the theoretical part, which is focused on description of basic informations and elements that are found in the application part. The second part is focused on the application and analysis of current state of aquapark. Briefly is described the profile of aquarpark, followed by the analysis of the marketing mix, SWOT analysis and compilation of survey results show. The aim of this work was to apply the elements of the marketing mix on the aquapark Kravaře and by using methods and analyzes compile proposals and recommendations that aquapark in the future could be realized.en
dc.format42, [8] l. : il.cs
dc.format.extent1948715 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectaquaparkcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectservices marketingen
dc.subjectaquaparken
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleAplikace marketingového mixu na vybrané sportovní zařízenícs
dc.title.alternativeApplication of Marketing Mix for selected Sport Centeren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMlynářová, Janacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSLA0019_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam