Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKyzeková, Janacs
dc.contributor.authorJurovatá, Lenkacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:59Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:59Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95327
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace sportovního klubu HC AZ Havířov včetně návrhů na opatření. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje poznatky o marketingové komunikaci a informace o hokejovém klubu AZ Havířov a její marketingové komunikace. Její součástí je makroprostředí a mikroprostředí aplikované na město Havířov. Praktická část zahrnuje výzkumné šetření marketingové komunikace hokejového klubu AZ Havířov, včetně výsledků a případných doporučení. Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci klubu HC AZ Havířov. Z výzkumu vyplývá, že současná marketingová komunikace je účinná, avšak se naskytly nové možnosti na vylepšení. Ty byly předloženy prostřednictvím mých navrhnutých doporučení. Výsledky spolu se svými doporučeními, jsem předala vedení společnosti k bližšímu prozkoumání a případné realizaci mých doporučení.cs
dc.description.abstractBachelor work is focused on the analysis of marketing communication sports club HC AZ Havířov including proposals for action. The work is divided into theoretical and practical. The theoretical part contains information about marketing and communicating information about the hockey club AZ Havířov and their marketing communications. It includes macro and micro applied to the city Havirov. Practical research work includes marketing communications AZ Havířov hockey club, including results and possible recommendations. The aim of this work is to analyze the current marketing communications club HC Havirov AZ. Research indicates that the current marketing communication is effective, but with new opportunities arose for improvement. These were submitted by my proposed recommendation. The resultstogether with their recommendations, I handed over the management to close scrutiny and possible implementation of my recommendations.en
dc.format.extent4899109 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingovács
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectsportovníhocs
dc.subjectklubucs
dc.subjectHCcs
dc.subjectAZcs
dc.subjectHavířovcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcommunicationsen
dc.subjectsportsen
dc.subjectcluben
dc.subjectHCen
dc.subjectAZen
dc.subjectHaviroven
dc.titleAnalýza marketingové komunikace sportovního klubucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Sport Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUR0058_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam