Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKonečný, Filipcs
dc.contributor.authorŠmajstrlová, Magdacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:38:09Z
dc.date.available2012-10-30T09:38:09Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95354
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb mobilních operátorů působících na území České republiky, konkrétně se jedná o společnosti Vodafone, T-Mobile a Telefónica O2. V první části práce je problematika kvality služeb popsána teoreticky. V praktické části je kvalita služeb zmíněných mobilních operátorů hodnocena pomocí modelu ECSI – Evropský index spokojenosti zákazníka, jenž podporuje a reguluje řízení kvality na základě měření spokojenosti zákazníků. Výzkum spokojenosti zákazníků se službami mobilních operátorů je založen na dotazníkovém šetření, přičemž v rámci modelu ECSI je spokojenost sledována v sedmi dílčích oblastech. V bakalářské práci je tedy zhodnocena situace na českém trhu mobilních operátorů z pohledu jejich uživatelů a také je uskutečněno vzájemné srovnání výsledků jednotlivých operátorů mezi sebou.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with quality of services provided by mobile operators in the Czech Republic, namely companies Vodafone, T-Mobile and Telefónica O2. In the first part of the work, there is quality of services described in theory. Practical part of the work is focused on quality of services of mentioned mobile operators, which is assessed by ECSI model – The European Customer Satisfaction Index, that supports and regulates quality management on the basis of the measuring the customer satisfaction. Research of the customer satisfaction with the services of mobile operators is based on questionnaire survey, while within model ECSI, the satisfaction is monitored in seven partial fields. In the thesis, the evaluation of the situation in the Czech mobile operators market from its users’ perspective is carried out, and the comparison of the results of particular operators is also realized.en
dc.format.extent2294629 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectEvropský index spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectqualityen
dc.subjectserviceen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectEuropean Customer Satisfaction Indexen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleKvalita služeb mobilních operátorů na území České republikycs
dc.title.alternativeQuality of Services Provided by Mobile Operators in the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSlaný, Milancs
dc.date.accepted2012-08-30cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSMA0005_EKF_B6208_6208R020_00_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam