Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorPhan Quoc, Toancs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:38:11Z
dc.date.available2012-10-30T09:38:11Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95356
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractJedním ze základních úkolů managementu a marketingu je maximalizace spokojenosti spotřebitele, který se tak může stát loajálním zákazníkem. Tomuto úkolu pomáhá celé vedení podniku i pracovníci na nižší úrovni organizační struktury. Tématem této bakalářské práce je „Měření spokojenosti zákazníka na spotřebním trhu“. V rámci oblasti problému se především praktická část zaměřuje na zákazníky fastfoodu McDonald’s, spol. s r. o. V teoretické části je sestavena teorie k problematice. Jsou zde popsány pojmy zákazník či marketingový výzkum s celou charakteristikou, znaky i způsoby měření spokojenosti zákazníka. Zjištěná fakta jsou využita v následující části, která aplikuje poznatky z marketingového výzkumu. Po samotné realizaci výzkumu spokojenosti zákazníka vybrané společnosti jsou zhodnoceny výstupy a navrženy doporučení pro implementaci.cs
dc.description.abstractOne of the basic tasks of management and marketing is maximize the satisfaction of the consumer, who can become a loyal customer. This task helps the entire management and staff at a lower level organizational structure. The theme of this Bachelor thesis "Measurement of customer satisfaction to the consumer market." In the context of the problem, in particular, the practical part focuses on the customers to the fastfood McDonald 's, spol. s r. o. In the theoretical part is made up of theory on the issue. Describes the concepts of customer or marketing research is a characteristic of characters and ways of measuring customer satisfaction. The facts are used in the following section, which applies the knowledge of marketing research. After the implementation of customer satisfaction research selected companies are evaluated by the outputs and proposed recommendations for implementation.en
dc.format.extent1589092 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazník Spokojenost zákazníka Marketing Měření spokojenosti Výzkum Hodnota spotřebitelecs
dc.subjectCustomer Customer satisfaction Marketing Customer satisfaction measurement Research Value of customeren
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků na spotřebním trhucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement on the Consumer Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMusilová, Michaelacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPHA037_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam