Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorŠubová, Michaelacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:38:20Z
dc.date.available2012-10-30T09:38:20Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95376
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractV bakalářské práci je řešen problém nejednotnosti vizuálního vzhledu firmy, která působí na trhu kosmetiky. Společnost Miss Cosemtic, s.r.o. doposud taktéž nemá logo, které by ji reprezentovalo. Cílem práce tedy je navržení loga pro společnost Miss Cosmetic, s.r.o, které ji bude co nejlépe vystihovat a reprezentovat. Vítězný nejlepší návrh loga byl vybrán na základě techniky skupinového rozhovoru, který se konal v rámci kvalitativního výzkumu. Na závěr byly společnosti doporučeny návrhy a doporučení, jak dané logo využívat v praxi.cs
dc.description.abstractIn bachelor work is solved problem of disunity visual design of the company, which operates on the cosmetic market. Miss Cosmetic, Ltd. now also has no logo, that would represent her. The aim of the bachelor work is to design the logo for this company that will be the best represent and portray her. Winning design of logo was selected based on the technique of group interview, which took place in qualitative research. At the end was recommended proposals and recommendations on how to use the logo in practise.en
dc.format.extent922157 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFiremní identita, firemní design, logo, skupinový rozhovor, kvalitativní výzkum.cs
dc.subjectCorporate identity, corporate design, logo, focus group, qualitative research.en
dc.titleNávrh loga pro společnost působící na trhu kosmetikycs
dc.title.alternativeThe Design of Company Logo on the Cosmetic Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSobková, Luciecs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUB0003_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam