Show simple item record

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslavcs
dc.contributor.authorValenta, Jiřícs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:38:30Z
dc.date.available2012-10-30T09:38:30Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95398
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnotit, analyzovat a vytvořit návrhy pro zlepšení strategie rozvoje tenisového klubu. Teoretická část práce se zaměřuje na oblast marketingu sportu a marketingovou komunikaci sportovní organizace, která je cílena především na získávání nových zákazníků pro sportovní klub. Cílem mé bakalářské práce je analyzovat strategii sportovního klubu SK LAMA o.s. v Hradci nad Moravicí. Následně navrhnout strategii rozvoje tohoto klubu, aby mohl efektivně cílit svou komunikaci na zákazníky.cs
dc.description.abstractThe aim of bacalor thesis is to evaluate, analyze and develop proposals to improve the tennis club development strategy. The theoretical part focuses on sports marketing and marketing communications of sports organization which is aimed primarily at attracting new customers for sports club. The aim of this bacalor thesis is to analyze the strategy of sports club SK LAMA o.s. in Hradec nad Moravicí. Then suggests a strategy for the development of this club, in order to effectively target their communications to customers.en
dc.format42, [31] l. : il.cs
dc.format.extent2539703 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketing sportucs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectsportovní klubcs
dc.subjecttenisový klubcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsportovní organizacecs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing strategy, sports cluben
dc.subjecttennis cluben
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectsports organizationen
dc.titleMarketingová strategie rozvoje tenisového klubucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of Advancement of a Tennis Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinacs
dc.date.accepted2012-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAL613_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record